Problem med at tilslutte til Automower via Connect@Home (Bluetooth)

Hvis din Automower® robotplæneklipper ikke vises i Automower® Connect-appen, når du forsøger at tilføje den via Bluetooth (med alternativet for kort rækkevidde Connect@Home eller Automower® Direct), bør du kontrollere følgende:

  • Står du tilstrækkeligt tæt på robotplæneklipperen? Du skal befinde dig tæt på plæneklipperen, indtil parringen er fuldendt.
  • Hvis du har flere robotplæneklippere, skal du sørge for, at det er den rette maskine, du forsøger at tilkoble. Tjek serienummeret (det finder du enten i menuen "Om" på robotplæneklipperen eller på mærkepladen).
  • Genstart robotplæneklipperen. Når du genstarter robotplæneklipperen, aktiveres parkoblingsindstillingen til Bluetooth i 180 sekunder. Dette gælder for alle robotplæneklippere, som er produceret efter 2018.
  • Tjek, at robotplæneklipperen ikke allerede er tilsluttet en anden telefon. Robotplæneklipperen kan kun være tilkobles én aktiv Bluetooth-tilslutning ad gangen.
  • Tjek Bluetooth-indstillingerne i telefonen og i Automower® Connect-appen. På Android-telefoner skal du desuden kontrollere dine lokalitetstjenester. 
  • Til iPhone: Kontrollér, om robotplæneklipperen allerede er parret med din enhed (åbn indstillingerne > Bluetooth). Hvis den allerede er parret, frakobler du maskinen fra telefonen, og herefter forsøger du at parre enheden med robotplæneklipperen på ny ved at følge instruktionerne i Automower® Connect-appen.
 Blog-menu

Help Center

Gplshop Help Center er en digital gør-det-selv-manual til Husqvarna Automower robotplæneklipper. Vi lærer dig, hvordan du skifter batterier, kredsløb og andre reservedele på din Husqvarna Automower.

Blogindlæg om

Log ind